על אף האמור בתקנון האתר ובנוסף לו, בעת השימוש והרכישה באתר יש לזכור:

1. לעתים ייתכן שמוצר שאזל מהמלאי בחנות מופיע עדיין במלאי באתר עקב טעות אנוש. אנו מתנצלים על טעויות כאלה, אך במידה ויקרו ותזמינו משהו שלא נמצא במלאי, צוות החנות ייצור איתכם קשר בהקדם על מנת לספק תחליף למוצר שהוזמן, ובמידת הצורך אם לא תהיו מרוצים, נבצע להזמנתכם זיכוי ותקבלו את מלוא כספכם חזרה, כולל דמי המשלוח (במידה וההזמנה עוד לא נשלחה). אנא גלו סבלנות והכלה כלפי מקרים כאלה.

2. ייתכנו מקרים שבהם מוצר שהוזמן יגיע אל החנות כמה ימים לאחר ההזמנה, על כן ייתכנו עיכובים באספקת המוצרים מעבר לזמן המובטח. כמובן שאנו משתדלים לספק את המוצרים בהקדם האפשרי, ובכל עיכוב ניידע אתכם.

3. אם בעת ההזמנה הזנתם פרטים שגויים ואתם מעוניינים לתקן לאחר שההזמנה נשלחה, אנא צרו איתנו קשר במייל goasmoke.2@gmail.com או בטלפון 054-8309092.

4. הלקוח יישא באחריות לכל תקלה במוצר הנגרמת משימוש שגוי או אי הכרת המוצר. יודגש כי לא יוחזר כסף ולא יוחלף מכשיר אשר שומש באופן לא נכון והתקלקל כתוצאה מכך.

5. במקרה של תקלה במוצר על הלקוח להגיע לחנות שלנו בירושלים עם המוצר התקול ואישור רכישה שנשלח במייל כדי לקבל החזר. לא יקבל לקוח החזר מרחוק.

כל הקונה באתר עושה זאת מתוך הבנה שיכולים לקרות מקרים כאלה, ושאם יקרו נדאג לטפל בהם בהקדם.

המשך קנייה מהנה!

לחזרה לדף הבית